Reklama na Facebooku

Rozwój internetu i mediów społecznościowych otworzyło nowy rozdziała w dziejach reklamy. Dzięki wykorzystaniu Facebooka czy Twitter’a we własnym zakresie można rozpocząć akcję reklamową. Na profilu społecznościowym bardzo łatwo wypromować swoja markę. O sile, jak tkwi w tej formie reklamy przekonuje się coraz więcej firm.
Największe firmy już od dawna prowadzą swoje funpage na Facebooku. Z badan wynika, ze popularność kont, ilość lajków i liczna śledzących przekłada się na sprzedaż. Dlatego też wielkie koncerny zatrudnią całe sztaby ludzi, którzy są odpowiedzialni za prowadzenia kont na profilach społecznościowych. Wystarczy, że ktoś zacznie obserwować stronę producenta, aby dowiadywać się o jego dokonaniach czy najbliższych planach.
Doskonałym przykładem są firmy z branży sportowej czy odzieżowej. Aktualizowane profile z dużą ilością filmików, zdjęć promocyjnych przeciąga zainteresowanie użytkowników.
Z dobrych praktyk i wypracowanych metod korzystają także mniejsze firmy. Konto na FB jest doskonałym sposobem na przyciągnięcie klienta i podtrzymywanie z nim więzi. Ostatnie lata pokazują, że jest to o wiele skuteczniejsza metoda niż klasyczne reklamy w telewizji czy akcje bilbordowe.

Comments are closed.