Reklama w biznesie

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Dobrze wiedzą o tym z własnego doświadczenia osoby, które prowadzą własny biznes. Zasięg reklamy i jej forma zależą od możliwości finansowych przedsiębiorstwa. Ważne jest, aby umieścić ją w takich miejscach, w których ma największe szanse dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Najlepszym sposobem jest wykorzystanie do tego celu wszelkich możliwych mediów takich jak: gazeta, ogłoszenie w radio, spot w telewizji. Wykorzystuje się także przydrożne przestrzenie, powierzchnie samochodów, ściany budynków mieszkalnych. Najbardziej ruchliwe ulice są oblegane przez osoby rozdające ulotki i chodzące żywe reklamy, czyli osoby przebrane na potrzeby promocji w różne kostiumy lub zwyczajnie noszące na sobie treść ogłoszenia w postaci plakatu. W dużych centrach handlowych spotyka się spore ilości hostess, które rozdają darmowe próbki produktu. Popularność zdobywa reklama nadawana w podmiejskich autobusach w postaci krótkich filmików lub ogłoszeń tekstowych. Największe możliwości daje jednak Internet. Reklama jest w nim wszechobecna w postaci ogłoszeń, banerów, e-maili, spamu. Jest to medium, dzięki któremu można w bardzo skuteczny sposób zaistnieć i zdobyć szeroką rzeszę nabywców.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.