Reklama w internecie

Reklama jest dźwignią handlu i tej zasady nie ma co negować. Trzeba się do tego przyzwyczaić i być przygotowanym na to, że stała się ona elementem naszego codziennego życia. Kolorowe gazety, plakaty reklamowe w miastach, szyby autobusów czy kilkunastominutowe pasam reklamowe podczas filmów to formy reklamy, do których już przywykliśmy. Wraz z postępem i rozwojem technologii reklama wkroczyła do internetu i radzi sobie tam coraz lepiej. Jeszcze do niedawna otrzymywaliśmy kilka reklam na skrzynkę pocztowa i zamykaliśmy kilka okienek – banerów z reklamami na cały ekran komputera. Obecnie nie wykonany żadnego kroku, jednego kliknięcia myszki, aby nie natknąć się na reklamę. Internet daje większe możliwości i zindywidualizowanie reklamy. Reklamy usług i produktów w bezpośredniej lokalizacji użytkownika, profile i konta firm na kontach społecznościowych, czy strony, z reklamami na które przenosimy się po kliknięciu kluczowych słów to tylko niektóre z narzędzi, którymi współcześnie posługują się agencje reklamowe w internecie. Inna formą reklamy jest korzystanie z darmowych programów czy aplikacji na urządzeniach mobilnych. Są one udostępniane pod warunkiem zaakceptowania regulaminu, w którym użytkownik wyraża zgodę na wyświetlanie reklam w zamian za korzystanie z usługi.

Comments are closed.