Reklamy na urzadzeniach mobilnych

Najpierw bilbordy, później telewizja i internet, a teraz urządzenia mobilne – reklama staje się coraz bardziej osobista i trafia do kieszeni potencjalnych klientów. W Polsce rynek urządzeń mobilnych w dalszym ciągu się rozwija. Użytkowników tradycyjnych telefonów jest już coraz mniej. Dziś niemal każdy korzysta ze smartfona (przynajmniej jednego), a poza tym posiada tablet.
Na razie reklama nieśmiało puka do świata urządzeń mobilnych. Od dawna użytkownicy telefonii komórkowej otrzymują krótkie wiadomości tekstowe z reklamami. Jednak przyszłość reklamy mobilnej to aplikacje. Podobnie jak w przypadku oprogramowania na komputery wielu deweloperów oferuje użytkownikom swoje produkty za darmo, pod warunkiem akceptacji reklam. Jeśli natomiast nie chcemy, aby na naszym urządzeniu pojawiały się banery reklamowe, można zdecydować się na wersję płatną – twz premium, która poza dodatkowymi opcjami nie wyświetla reklam. Wielu użytkowników pozostaje przy darmowej wersji z wyświetlanymi reklamami. Wiele stron internetowych w wersji mobilnej obsługuje już banery i okienka reklamowe, które utrudnią korzystanie z przeglądarek. w najblizszym czasie zapewne pojawią sie nowe sposoby, na jeszce bardziej uciązliwą reklamę w mobilnym świecie.

Comments are closed.