Trendy PR-owe w 2014 roku.

Od momentu powstania internetu i jego żywej ewolucji, wiele się zmienia i podmienia. Normalnie to jest tak, że wszystko działa i idzie do przodu, a tutaj wręcz zasuwa z prędkością światła. Ludzie ledwo wymyślili reklamę a już ona odchodzi do lamusa, bo zajmuje ją PR – czyli strategie, podejście indywidualne i cała masa innych. Oto właśnie trendy PR-owe w 2014 roku, bo dziś są już nieaktualne:
Pierwsza zasada to trzymaj sie social mediów i blogerów. Dziś to oni wyznaczają trendy i wypierają media tradycyjne lub je wchłaniają i się w nich pokazują. Instagram szafiarek to prawdziwa potęga – ale uwaga bo one się cenią. Niemniej zasięg i wzrost sprzedaży gwarantowany. Ostatecznie tez nie o to chodzi, chodzi o budowanie wizerunku – jak to w PR.
Druga to mailing ale najlepiej bezpośredni. Dobrze zrobiony potrafi zdziałać cuda. Jest on pracochłonny ale przecież ilu nowych klientów może nam dodać i popchnąć do przodu biznes – masę, po prosutu masę.
Trzeci punkt i trend to działaj lokalnie zarabiaj globalnie – bardzo dobre i genialne rozwiązanie. Działaj na swoim rynku ale niech twoja opinia i rzeczy rozlewają się na cały kraj – wówczas sam PR się toczy i nawet wzrost sprzedaży zdecydowanie większy.

Comments are closed.